هتل های 4 ستاره ارمنستان
نوشته شده توسط : سیمین

هتل پاریس ایروان ارمنستان

از بهترین و شیک ترین هتل های 4 ستاره ارمنستان هتل پاریس ایروان ارمنستان است که در خیابان امیریان،در داون تون ایروان ارمنستان می باشد. هتل پاریس ایروان ارمنستان دارای 65 اتاق که هر کدام بسیار تمیزو شیک با امکاناتی عالی نظیر سیستم تهویه و مینی بار، کتری برقی و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. این هتل بسیار به رستوران ها، موزه ها، گالری ها و مراکز خرید می باشد و مسافران تور ارمنستان می توانند با کمی پیاده روی به آنجا بروند و دیدن نمایند. رستوران هتل پاریس ایروان ارمنستان دارای انواع غذاهای مختلف و متنوع همراه با دسر های خوشمزه مخصوص مسافران تور ارمنستان می باشد. 

امکانات هتل پاریس ایروان ارمنستان:

2 اتاق کنفرانس، تراس برای مسافران تور ارمنستان، بار، پذیرش 24 ساعته، باشگاه، روم سرویس، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، رستوران، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، فکس، کپی، سالن زیبایی، مرکز بیزنس، وای فای رایگان و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

هتل رویال پالاس ایروان ارمنستان

یکی از بهترین هتل های 4 ستاره ارمنستان هتل رویال پالاس ایروان ارمنستان می باشد که در دوري از شهر در مکان و محیط کاملا راحت و ساکت اقامتي دلنشين قرار گرفته است. اتاق های این هتل بسیار بزرگ و زیبا با امکانات خوب در اختیار مسافرانتور ارمنستان می باشد. هتل رویال پالاس ایروان ارمنستان دارای مکانی ورزشی مانند سالن بیلیارد که برای مسافران تور ارمنستان درست کردنند تا اوقات فراغت خود را بگذرانند.

امکانات هتل رویال پالاس ایروان ارمنستان:

رستوران با غذاهای متفاوت و خوشمزه، مركز تجاري،‌ مركز آبگرم و سلامت،‌اينترنت رايگان, سالن بیلیار و .... که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

هتل ساین ایروان ارمنستان

 یکی از بهترین هتل های 4 ستاره ارمنستان هتل سایندر است که در 1 کیلومتری میدان جمهموری در ایروان ارمنستان واقع شده است. این هتل دارای 176 اتاق خوب است که اتاق ها مجهز به  مینی بار، سشوار، حمام، تلویزیون برای مسافران تور ارمنستان می باشد. فاصله هتل تا پارک انگلیس 3 دقیقه و تا ایستگاه قطار 3/5 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی ایروان 1 کیلومتر است. در لابی این هتل وای فای رایگان مخصوص مسافران تور ارمنستان موجود است. این هتل امکانات خوبی را در اختیار مسافران تور ارمنستان می گذارد.

امکانات هتل ساین ایروان ارمنستان

تراس، سوناف باشگاه، اسپاف ماساژ، استخر سرپوشیده، حمام اسپرینگ مخصوص مسافران تور ارمنستان،کتابخانه، روم سرویس، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات تور، خدمات بلیت، عابربانک، نگهداری از کودکان، لاندری، اتوکشی، خشکشویی، اتق جلسه، فکس، کپی، اتاق وی آی پی، سوییت ماه عسل، مرکز بیزنس، آسانسور، روزنامه، پارکینگ(با هزینه) و.... برای مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

 

 

مطالب مرتبط:

 

تور ارمنستان خرداد 95

تور ارمنستان تابستان 95

 تورهای ارمنستان ویژه تعطیلات خرداد 95

تور های ارمنستان ویژه تعطیلات تابستان 95  

تور ارمنستان تیر 95 

 تور ارمنستان ویژه تعطیلات تیر 95 

تور ارمنستان مرداد 95





:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره ارمنستان,بهترین هتل های ارمنستان,هتل های خوب ارمنستان,هتل ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 251
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: